Dienstag, 11. September 2012

|life: 30 things to do before I turn 30|

Bevor ich im nächsten Jahr 30 werde, will ich die folgenden 30 Dinge noch getan haben.|Before I turn 30 next year I wanna do the following 30 things.

1. re-read all the Harry Potter books in English (1/7)
2. read at least 12 new books (0/12)
3. improve my french
4. start learning spanish
5. write a blog post every day for a month (0/31)

6. watch 30 movies I've never seen before (0/30)
7. do 30 things I've never done before (0/30)
8. visit 5 cities I've never been before (0/5)
9. visit 3 countries I've never been before (0/3)
10. go to another continent

11. book a flight by blind booking
12. watch all Paranormal Activity movies in one night
13. visit a course for photography
14. get a massage
15. save all the 0,50€ coins

16. buy new plants and take care of them
17. pimp my balcony
18. write an outfit post every week (0/52)
19. buy all christmas gifts before the 1st of December
20. make scrapbooks of all the journeys I've done over the last years (0/14)

21. find a perfect costume for Carnival together with my girls
22. plan the perfect birthday-week for my 30th birthday
23. have a picnic
24. build a snowman
25. try a new recipe every week and post it on my blog (0/52)

26. find the perfect black dress
27. visit at least 3 concerts (0/3)
28. eat healthy and loose weight
29. go on a roadtrip again
30. take a picture with Micky Mouse

Start: 11/09/2012 - End:10/09/2012

Ob sich was auf meiner Liste tut, könnt ihr übrigens hier verfolgen.|You will find my strike outs here.

Kommentare:

  1. Wir haben dieses Jahr blindbooking über germanwings gemacht. Kann ich nur empfehlen :)

    AntwortenLöschen
  2. Wir sind nach Wien geflogen und es war einfach traumhaft dort.

    AntwortenLöschen
  3. Ich liebe diesen Post!! Eine wundervolle Idee. Und manche Sachen davon werde ich auf jeden Fall auch auf meine Löffelliste schreiben werde.

    AntwortenLöschen
  4. Das sind echt super Dinge, die du dir vorgenommen hast! =) Das mit den 50 cent finde ich klasse! Das hast du beim letzten Mal ja schon so gut durchgezogen! =)
    Wenn du die 30 neuen Filme guckst, präsentierst du die dann hier? Das fand ich damals so klasse!! =)

    AntwortenLöschen
  5. Da hast du dir eine Menge vorgenommen. Ich bin gespannt!

    AntwortenLöschen

just feel free to leave your comment, thx ♥ würde mich freuen, wenn ihr mir was hinterlasst ♥

Follow this blog with bloglovin

Follow a little bit of nothing
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...